Minna VIHLA. Medical Writing. Modality in Focus, Language and Computers: Studies in Practical Linguistics, Amsterdão / Atlanta, GA: Editions Rodopi B. V. 1999. vii + 170 pp. ISBN: 90-420-0708-7
Abstract
.
References
Figueiredo-Silva, M. I. R. de 2001. Teaching academic reading: some initial findings from a session on hedging. Proceedings of the Postgraduate Conference 2001 – Department of Theoretical and Applied Linguistics. The University of Edinburgh, 1-13. Disponível em: http://www.lel.ed.ac.uk/~pgc/archive/2001/Isabel-Figueiredo-Silva01.pdf, acedido em 9 de junho de 2012.
Guimarães, M. S. de A. 2009. Escrita acadêmica e avaliação: o uso de reforços e atenuadores em artigos científicos publicados em inglês por pesquisadores brasileiros. Belo Horizonte: Faculdade de Letras da UFMG. Tese para a obtenção do Título de Doutor em Linguística Aplicada. Disponível em: http://opus.grude.ufmg.br/opus/opusanexos.nsf/401ea73efc01934f83256c13006ab709/8d420fab0ff73376832579df0057a750/$FILE/MONICA_SOARES_DE_ARAUJO, acedido em 2 de junho de 2012.
Paradis, M. 2006. More belles infidèles – or why do so many bilingual studies speak with folked tongue? Journal of Neurolinguistics 19 (3): 195-208.
Siemund, R. 2003. Minna Vihla. Medical writing. Modality in focus (Language and Computers: Studies in Practical Linguisitcs 28). Amsterdam – Atlanta, GA.: Rodopi, 1999, xii + 170 pp. ISBN 90-420-0708-7. ICAME Journal 27: 82-89. Disponível em: http://icame.uib.no/ij27/review7.pdf, acedido em 9 de junho de 2012.
Vázquez, I. & Giner, D. 2009. Writing with conviction: the use of boosters in modelling persuasion in academic discourses. Revista Alicantina de Estudios Ingleses. 22: 219-237. Disponível em http://rua.ua.es/dspace/bitstream/10045/13822/1/RAEI_22_14.pdf, acedido em 9 de junho de 2012.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 Linguística Revista de Estudos Linguísticos da Universidade do Porto

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.